Pierde grăsimea corpului superior acasă

4 MODALITĂȚI DE A PIERDE GRĂSIMEA SUPERIOARĂ A CORPULUI - ENCICLOPEDIE -

Cum să scapi de grăsime în corpul superior Enciclopedie Enciclopedie Grăimea din partea uperioară a corpului poate fi îndepărtată în divere moduri. Trebuie ă faceți exerciții aerobice pentru a arde grăime.

pierde grăsimea corpului superior acasă

Trebuie să faceți exerciții aerobice pentru a arde grăsime. Dacă doriți să construiți mușchi și să pierdeți grăsime în spate, antrenați-vă pieptul, brațele și mușchii spatelui. Asigurați-vă munca grea în timp ce faceți eforturi sala centru de fitness nu-l irosi consumând o dietă sănătoasă. Etapa Metoda 1 din 4: Aerobic pentru a arde grăsime Rezervați timp pentru exercițiu cu alerga dacă nu poți exersa mai departe sala.

pierde grăsimea corpului superior acasă

Pentru cei care doresc să facă exerciții fizice, dar nu aveți timp să practicați folosind o bicicletă sau mașină staționară canotaj în sala, un mod de a practica aerobic este alergarea.

Obisnuieste-te sa alergi minute de 3 ori pe saptamana. Nu vă concentrați asupra cât de rapid alergați, atât timp cât sunteți capabil să vă deplasați mai repede decât mersul pe jos.

Alergarea este un exercițiu aerobic cu impact mare.

pierde grăsimea corpului superior acasă

Dacă aveți probleme la picioare sau la genunchi, alegeți un alt sport. Fă sport cu impact redus cu bicicleta. Acest exercițiu oferă aceleași avantaje ca alergatul, dar impactul asupra picioarelor este mai mic. Te poți antrena pe o bicicletă staționară sau să mergi cu bicicleta în afara timp de de minute de 3 ori pe săptămână.

Dacă bicicleta se simte foarte ușoară în timp ce pedalezi, crește rezistența reglând bicicleta sau bicicleta staționară pe care o folosești. Puneți deoparte timpul pentru a înota pentru a vă antrena corpul în profunzime.

Cum să pierzi grăsimea superioară a abdomenului acasă

Înotul este benefic pentru a antrena mușchii în tot corpul și pentru a arde multe calorii. Puteți alterna între stilul liber sau alte stiluri, cum ar fi fluturele, loviturile de sân sau lovitura de spate. Reglați durata exercițiului în funcție de starea dvs. Faceți sport f max 5 arzătoare de grăsimi impact scăzut pe jos.

Dacă ați fost rănit sau nu ați reușit să exersați suficient de mult, mersul este o modalitate excelentă de a obține aerobic.

Obțineți obiceiul de a merge minute de ori pe săptămână. Puteți merge în parc, puteți folosi banda de alergat, sau pe pista în timp ce practicați pe sala. Alege exerciții aerobice care îți plac și fă-le în mod regulat. Faceți timp pentru a face exerciții aerobice timp de minute pe zi de ori pe săptămână. Puteți face același exercițiu de fiecare dată sau îl puteți schimba în fiecare zi. De exemplu, dacă doriți să practicați aerobic în fiecare luni și miercuri, ambele zile pot fi umplute cu mersul pe jos sau în fiecare luni în care mergeți, apoi înotați în fiecare miercuri.

Metoda 2 din 4: Exercitarea pieptului și a brațelor Fă-o banc de presă folosind gantere pentru a antrena mușchii pectorali.

Cum să pierzi grăsime în jurul corpului superior

Intinde-te pe spate pe o bancă pentru antrenament în greutate sau pe podea. Țineți gantera peste piept, 1 ganteră în 1 mână. Împrăștiați-vă palmele lățimea umerilor între ele și pozițiile lor una față cu cealaltă. Întoarceți-vă palmele astfel încât să fie orientate în față, astfel încât antebrațele și brațele superioare să formeze un unghi de 90 °.

În timp ce expirați, ridicați ganterele folosind forța musculară toracică.

Pierde grăsimea superioară a corpului într-o săptămână. Arde grăsimea piciorului superior

Îndreptați-vă coatele pe măsură ce gantera atinge cea mai înaltă poziție, apoi respirați profund pentru pierde grăsimea corpului superior acasă clipă. Coborâți ganterele încet în timp ce inhalați.

Faceți această mișcare de 3 seturi de ori fiecare. De exemplu, dacă greutatea maximă pe care o puteți ridica 1 set este de 5 kg, folosiți 3 kg de greutate atunci când faceți exerciții fizice în mod regulat.

Pierde grasimea superioară a corpului

Dacă sarcina folosită se simte foarte ușoară, calculați din nou greutatea necesară făcând testul și apoi reglând greutatea încărcăturii utilizate. Fă-o presă de umăr cu o mână pentru a mări tricepsul.

Stai cu picioarele depărtate aproape de lățimea umărului. Țineți ganterele de pe laturi, 1 ganteră cu 1 mână. Ridicați mâna dreaptă la nivelul umerilor cu palmele orientate în față. Aceasta este poziția de plecare pentru practică. În timp ce expirați, ridicați ganterele în timp ce întindeți brațul drept în sus. Faceți o pauză scurtă, apoi coborâți încet ganterele. Faceți 3 seturi de ori fiecare, apoi întindeți brațul stâng pierde grăsimea corpului superior acasă sus pentru a lucra pe cealaltă parte a corpului.

Fă-o rândul vertical pentru a strânge mușchii spatelui. Țineți ganterele, 1 gantere cu o mână în timp ce îndreptați ambele palme spre coapse. Îndreptați-vă spatele și îndoiți ușor coatele. În timp ce expirați, pierde grăsimea corpului superior acasă ganterele la înălțimea umărului și apoi păstrați-le cât mai aproape de părțile voastre. Asigurați-vă că coatele sunt mai înalte decât palmele și apoi ridicați ganterele cât mai aproape de bărbie. Țineți ganterele pentru o clipă, apoi coborâți-le încet în timp ce inhalați.

Cum să vă slăbiți partea superioară a corpului cu exerciții inteligente

Repetați 3 seturi de ori fiecare. Fă-o flotări cu picioarele mai sus decât spatele. Stai în fața unei bănci sau pe un podea înclinată.

pierde grăsimea corpului superior acasă

Puneți palmele pe o bancă sau pe podea, ținând palmele la distanță. Extindeți-vă picioarele înapoi pentru a îndrepta corpul și asigurați-vă că brațele sunt perpendiculare pe podea. Ținând corpul drept, coborâți pieptul pe podea sau pe o bancă și apoi ridicați-l din nou până când brațele sunt din nou drepte.

pierde grăsimea corpului superior acasă

Faceți 3 seturi de ori fiecare. Faceți extensii tricep. Întindeți-vă pe spate pe o bancă sau pe podea. Țineți ganterele în fața pieptului în timp ce îndoiți coatele la 90 ° și asigurați-vă că brațele superioare sunt perpendiculare pe bancă și corp.

Încercați să trageți coatele în părțile laterale, cu palmele orientate unul spre celălalt.

Cum să scapi de grăsime în corpul superior

În timp ce inhalați, îndoiți coatele și aduceți ganterele la urechi, fără să vă mișcați brațele superioare. Când gantera este lângă ureche, folosiți tricepsul pentru a ridica gantera în timp ce expirați.

Alegeți 2 sau 3 mutări pentru a exersa. Nu trebuie să faceți toate mișcările de mai sus. Faceți mișcări de fiecare dată pentru a-ți determina mușchii pieptului și brațului.

Metoda 3 din 4: Tonifierea musculaturii spatelui Faceți exercițiile bărbie-up.

  • Cum să pierzi grăsime în jurul corpului superior - Zaharuri care ard grasimi
  • Cea mai buna cale de a scapa de grasimea suplimentara!

Țineți-vă de stâlp pentru a exersa bărbie-up în timp ce vă întindeți palmele puțin mai larg decât umerii și aduceți palmele înainte. Asigurați-vă că brațele sunt drepte în sus și spatele este drept.

Pe măsură ce expiri, ridică-ți corpul până când capul este la nivel cu palmele și apoi ține-ți o clipă în timp ce îți activezi ușor bicepsul. Pe măsură ce expirați, coborâți încet corpul până la poziția de pornire.

Informațiiimportante