Pierde greutatea pe burtă în 2 săptămâni, Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Pierde greutatea maximă în 2 săptămâni

Pagina principala Vei slăbi în burtă în 2 săptămâni De Brigitta Kovács Deși mai sunt doar câteva luni până la sezonul bikinilor, nu veți putea în curând să vă ascundeți micile costume de baie în paltoane groase și multe pulovere dacă vă gustați mai mult decât aveți nevoie în timpul iernii și neglijați exercițiile de întărire a abdomenului.

Puteți pierde grăsime și să vă mențineți în greutate

Desigur, după o lungă pauză, este greu să te întorci la antrenament, dar cu acest program de două săptămâni, poți reveni treptat la forma maximă. Și pentru ca fiecare parte a muncii tale abdominale să fie realizată cu atenție, îți arătăm 5 variante interesante de presă abdominală. Presă V-abdominală Poziție de pornire: întindeți-vă pe spate, cu picioarele întinse și ridicați la un unghi de aproximativ 45 de grade.

pierde grăsime corporală cura de slabire a lui carmen bruma

Extindeți-vă și brațele deasupra capului, apoi ridicați partea superioară a corpului de pe sol. Deci, trebuie să modelezi un V cu corpul tău din lateral.

Care e ritmul sănătos de a slăbi (kg pe lună)

Apoi readuceți picioarele și partea superioară a corpului în poziția lor originală. Două apăsări abdominale sunt considerate o singură repetiție. Rularea apăsării abdominale Poziția de pornire: întindeți-vă pe spate, îndoiți coatele și sprijiniți-le pe sol.

rf cauzează pierderea de grăsime 5 kg pierdere în greutate în 1 lună

Exercițiu: Strângeți trunchiul și ridicați-vă într-o poziție aproape așezată. Între timp, trageți unul dintre genunchi și încercați să-l atingeți cu cotul opus.

visul de interpretare a pierderii în greutate ceaiul de slăbire poate fi pentru mamele care alăptează

Poziția inițială a apăsării abdominale inversate: rămâneți în decubit dorsal, îndoiți genunchii și ridicați picioarele. Ține-ți brațele pe pământ cu palmele îndreptate în jos până la capăt.

Cum să pierdeți burta în 2 săptămâni / Mancare si bautura | Sport, fitness, sănătate și dietă!

Exercițiu: Ridicați șoldurile de la sol și încercați să le trageți cât mai aproape de piept, în timp ce împingeți ușor genunchii, apoi coborâți partea inferioară a corpului pierde greutatea pe burtă în 2 săptămâni în poziția inițială. Este important să nu vă mișcați cu impuls, altfel veți pierde în greutate burta în 2 săptămâni veți lucra atât de mult asupra mușchilor abdominali.

GREUTATE - SFATURI PENTRU A SLABI SANATOS

Așezarea fluturilor Poziția de pornire: Întins, întindeți brațele deasupra capului, genunchii sus și susțineți-vă picioarele celuilalt ca într-un scaun fluture.

Exercițiu: Ridicați-vă într-o poziție așezată cu partea superioară a corpului și mâinile atingând solul în fața picioarelor, apoi eliberați-vă.

Cum să pierzi grăsimea din burtă în 2 săptămâni | terraagroinvest.ro

Dieta cu stomac plat. Împingeți-vă mâinile la ceafă. Și iată planul de antrenament de 2 săptămâni, până la sfârșitul căruia veți putea face o burtă unul după altul: în Tabelul 1. Foto: Pinterest.

Informațiiimportante