Cum să pierdeți în greutate și să mențineți puterea, CUM SĂ MENȚINEȚI MASA MUSCULARĂ ÎN TIMP CE PIERDEȚI ÎN GREUTATE - ALTE SPORTURI - 2021

cum să pierdeți în greutate și să mențineți puterea

Avertizare Oamenii vorbesc de obicei despre pierderea în greutate atunci când doresc să se concureze.

Este o călătorie cu totul nouă de hrană și nutriție pe care dumneavoastră și familia voastră le-ar plăcea să începeți. Indiferent cât de mare este obiectivul dvs. Și totuși, un procent imens dintre voi care urmați dieta Rati Beauty ar fi dificil să rămâneți pe drumul cel bun și să vă adaptați la un stil de viață sănătos. Te-ai lupta să-ți lași vechile obiceiuri alimentare. Și, mai presus de toate, ți-ar fi greu să rezisti să mănânci alimente nesănătoase, procesate, care arată atât de delicioase.

Dar obiectivul real ar trebui să fie pierderea de grăsime, spre deosebire de greutate. Când slăbești, vrei să scapi de grăsime din cadrul tău, menținând tot timpul mușchi.

Nu te strecura niciodată, dar pierdeți în greutate fără foame: 8 sfaturi pentru a-ți potoli foamea Pierdeți în greutate, dar mențineți puterea.

Dacă nu ești atent, poți pierde mușchi alături de grăsime. Faceți lucrurile în mod corect pentru a vă asigura că pierderea în greutate este cu adevărat din grăsimi. Includeți antrenamentul de rezistență pentru menținerea mușchilor.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Yoga pentru pierderea în greutate Yoga poate oferi multe beneficii pentru sănătatea corpului și minții, pentru a întări corpul, mușchii și pentru a crește puterea și flexibilitatea. În plus, yoga este, de asemenea, dovedit a vă ajuta să vă pierdeți în greutate. Urmați câteva dintre următoarele poziții de yoga pentru a vă ajuta să vă reduceți greutatea și să vă formați corpul mai frumos.

Aceasta va duce la pierderea în greutate în intervalul de la 1 la 2 kilograme pe săptămână. O reducere mai mare a caloriilor poate duce la pierderi mai mari, dar în afara acestui interval sigur, este posibil să pierzi și mușchii.

cum să pierdeți în greutate și să mențineți puterea

Pasul 2 Mențineți-vă aportul de proteine. Pasul 3 Mâncați alimente bogate în nutrienți, dar nu bogate în energie. Alegeți alimentele bogate în fibre, cum ar fi fructele, legumele și cerealele integrale și evitați alimentele bogate în grăsimi și cele cu adaos de zahăr.

cum să pierdeți în greutate și să mențineți puterea

Acest lucru vă va ajuta să reduceți caloriile în timp ce obțineți nutrienții de care au nevoie mușchii. Pasul 4 Adăugați exerciții la rutina dvs.

cum să pierdeți în greutate și să mențineți puterea

Potrivit Universității din Illinois, activitatea fizică poate ajuta la pierderea în greutate și poate ajuta la menținerea masei musculare. Centrele pentru controlul și prevenirea bolilor recomandă efectuarea a cel puțin de minute de exerciții aerobice moderate sau 75 de minute de exerciții aerobice viguroase pe săptămână.

RituaL pentru normalizarea greutăți corporale

De asemenea, CDC recomandă să efectuați cel puțin două antrenamente de rezistență pe săptămână, care să vă antreneze toate grupele musculare majore.

Informațiiimportante