Ce poate mânca pentru a pierde în greutate rapid, Cele mai bune alimente pentru a mânca pentru a pierde în greutate |

ce poate mânca pentru a pierde în greutate rapid

Rețete și gătit Cele mai bune 15 alimente pentru a mânca pentru a pierde rapid ce poate mânca pentru a pierde în greutate rapid greutate. Pentru a slăbi rapid și ușor, ar trebui să evitați în mod absolut să urmați o dietă periculoasă.

Dar uneori este greu să știi ce alimente poți mânca pentru a slăbi în mod natural și sănătos. Iată 15 alimente naturale care te ajută să slăbești rapid: 1. Produse lactate Iaurtul cu conținut scăzut de grăsimi, brânzeturile cu conținut scăzut de grăsimi și laptele sunt bogate în calciu. În plus, cercetătorii au descoperit că persoanele care încorporează mai mult calciu în dieta lor pierd de două ori mai mult în greutate decât cei care nu au suficient calciu.

În plus, consumatorii de calciu pierd de 5 ori mai multe grăsimi decât persoanele care nu primesc suficient calciu. Calciul este deosebit de eficient pentru pierderea în greutate, deoarece inhibă calcitriolul. Calcitriolul este un hormon care, printre altele, te îngrașă. Prin urmare, mai mult calciu ne face să slăbim. Pe lângă capacitatea sa de a pierde în greutate, un cercetător de la Universitatea Laval a constatat, de asemenea, că calciul crește senzația de plenitudine.

Satietatea este sentimentul pe care îl simți atunci când nu mai e foame. Conform aceluiași studiu, femeile pierd în greutate de 6 ori mai mult atunci când au un aport crescut de calciu în dieta lor. Făină de ovăz Făina de ovăz are un conținut ridicat de amidon rezistent. Vezi 6 despre banane, pentru mai multe detalii despre modul în care funcționează amidonul rezistent pentru pierderea în greutate.

În plus, fulgii de ovăz măresc sentimentele de hipoglicemia provoacă pierderea în greutate, mai mult decât orice alte cereale.

ce poate mânca pentru a pierde în greutate rapid

Cercetătorii de la Wake Forest Medical Center au descoperit că fulgii de ovăz au un conținut ridicat de fibre solubile - fibrele care reduc acumularea de grăsimi.

Fulgi de ovăz reglează, de asemenea, nivelul zahărului din sânge al organismului. Prin urmare, suprimă foamea și scade nivelul de insulină din sânge. Cu mai puțină insulină în sânge, corpul arde grăsimea în loc să o depoziteze merele și scorțișoara au gpg slăbiciune abu dhabi efect.

ce poate mânca pentru a pierde în greutate rapid

Pentru a afla mai multe despre beneficiile ovăzului, consultați articolul nostru aici. Merele Merele au un conținut ridicat de pectină. Această fibră are mai multe proprietăți surprinzătoare. Pectina este un puternic inhibitor al apetitului. Conform unui studiu, prelungește sațietatea pe o perioadă lungă de timp: cu 1 până la 2 ore mai mult decât alte fibre.

ce poate mânca pentru a pierde în greutate rapid

În cele din urmă, pectina reglează nivelul zahărului din sânge - ceea ce previne supraalimentarea. De asemenea, previne acumularea grăsimilor. Pe de altă parte, nivelul redus de insulină înseamnă că grăsimile sunt arse mai ușor. Alte alimente bogate în pectină includ caise, banane, varză, morcovi, păstăi, ceapă, piersici, portocale și grapefruit.

Pentru a afla mai multe despre beneficiile merelor, citiți articolul nostru aici. Guava Guava are un conținut ridicat de vitamina C. Beneficiile acestei vitamine sunt dovedite de un studiu de la Universitatea de Stat din Arizona.

Dacă nu primești suficientă vitamina C, îți va fi mult mai dificil să arzi grăsimile și să slăbești. Vitamina C reglează, de asemenea, nivelurile de cortizol. Acest lucru previne acumularea de grăsime - în special în zona stomacului. Următoarele alimente sunt, de asemenea, bogate în vitamina C: ardei gras galben, kale, kiwi, broccoli, căpșuni și papaya.

Broccoli Broccoli are un conținut ridicat de sulforafan. Oamenii de știință chinezi au descoperit că sulforafanul stimulează enzimele să ardă grăsimile. Acest compus se găsește în alte legume: în special, varză de Bruxelles, varză, conopidă, varză, rădăcină de broccoli, cohlrabi, muștar, nap, ridichi, rucola.

Pentru a afla mai multe despre cum să păstrați broccoli, consultați sfatul nostru aici.

Cel mai rapid mod de a pierde in greutate pentru femei

Banane verzi și pătlagină Bananele și plantanele verzi au un conținut ridicat de amidon rezistentcum ar fi fulgi de ovăz. Acest amidon are particularitatea de a ajunge intact în intestinul gros, ceea ce îi conferă mai multe proprietăți benefice. Amidonul rezistent previne acumularea de grăsimi, potrivit cercetătorilor de la Universitatea din Colorado.

Amidonul rezistent crește, de asemenea, sensibilitatea la insulină.

CUM SA PIERZI IN GREUTATE RAPID?

Practic, înseamnă că există mai puțină insulină în corpul dumneavoastră. Drept urmare, grăsimea este arsă și nu depozitată. Un alt beneficiu al amidonului rezistent este că este un inhibitor eficient al apetitului. Vă menține plin și vă asigură că mâncați mai puțin pe perioade lungi de timp - ceea ce facilitează pierderea în greutate mai rapidă.

Amidonul rezistent se găsește în alte câteva alimente: fasole albă, cartofi, linte, fulgi de ovăz, orez fiert, mazăre și caju.

ce poate mânca pentru a pierde în greutate rapid

Pentru a afla mai multe despre utilizările coajei de banane, consultați articolul nostru aici. Carne de vită crescută la pășune Carnea de vită crescută cu pășuni are un conținut ridicat de acid linoleic conjugat.

Cele mai bune 15 alimente pentru a mânca pentru a pierde rapid în greutate.

Acești acizi grași au particularitatea arderii grăsimilor. La fel ca carnea de pește, acidul linoleic conjugat reglează, de asemenea, nivelurile de leptină. Prin urmare, leptina are cea mai mare importanță în reglarea pierderii în greutate. Alte alimente bogate în acid linoleic conjugat sunt carnea de la rumegătoarele crescute pe pășune: capre, oi și căprioare.

ce poate mânca pentru a pierde în greutate rapid

Produsele lactate îl conțin, de asemenea. Nuci de Brazilia Nucile de Brazilia sunt bogate în seleniu. Seleniul ajută organismul să producă mai mulți hormoni tiroidieni.

Cele mai bune momente pentru a mânca pentru a pierde în greutate

Acești hormoni sunt, la rândul lor, care vă vor oferi mai multă energie și vă vor accelera metabolismul. Alte alimente bogate în seleniu includ: cereale integrale, creveți, sardine, ton, semințe de floarea-soarelui, ouă și ceapă.

Scortisoara Scorțișoară facilitează pierderea în greutate afectând nivelul zahărului din sânge. Prin urmare, reduce foarte mult dorința de a mânca dulce.

ce poate mânca pentru a pierde în greutate rapid

Așadar, nu ezitați să o stropiți pe alimentele preferate! Cartofi fierți Dintre toate alimentele, cartofii au cel mai mare indice de sațietate. Mărul și banana au, de asemenea, indici mari de sațietate. Este un fapt, după ce ai mâncat un cartof, te simți sătul.

Ce să mănânce pentru a pierde in greutate rapid

Prin urmare, mâncăm mai puțin. Iar când mănânci mai puțin sau când mănânci o cantitate rezonabilă de calorii, slăbești! Iată alte lucruri care au indici mari de sațietate: portocaliu, pește și floricele.

Pentru a afla mai multe despre utilizările cartofilor, consultați articolul nostru aici. Peștele Toate varietățile de pește cod, somon, ton, sardine etc.

🍀 Mănâncă și slăbește - 5 alimente pe care sa le mananci seara ca sa slabesti - Eu stiu TV

Acest lucru se datorează faptului că peștii sunt bogați în leptină. Acest hormon digestiv reglează rezervele de grăsime ale corpului nostru. De asemenea, controlează senzația de sațietate.

Cele mai bune alimente pentru a mânca pentru a pierde în greutate rapid

Nu degeaba leptina pierderea de grăsime rebounding din grecescul "leptos", care înseamnă "subțire"! Pentru a afla mai multe despre rețeta noastră de file de merluciu cu sos de lămâie, descoperiți sfatul nostru aici. Avocatul Potrivit unui studiu de la Universitatea Loma Linda din California, avocado reduce foamea timp de 5 ore.

De aceea este un aliment eficient pentru scăderea în greutate. Când mănânci mai puține calorii, slăbești mai repede.

Ce pot mânca pentru a pierde în greutate

Pentru a afla mai multe despre virtuțile avocado-ului, descoperiți articolul nostru aici. Nuci de pin Nucile de pin conțin acid pinolenic. Acest acid gras stimulează organismul să producă mai mulți hormoni care suprimă foamea: colecistokinina CCK și peptida-1 asemănătoare glucagonului GLP Pe de altă parte, dintre toate nucile, pinul are cel mai mare conținut de proteine. Chili Ingredientul secret din ardeii iute este capsaicina.

Cercetătorii de la Universitatea din Viena au descoperit că acest agent activ din ardeii iute stimulează un hormon care suprimă pofta de mâncare: serotonina. Incorporarea capsaicinei în dieta zilnică are mai multe beneficii. Capsaicina vă accelerează metabolismul bazal cu 50 până la de calorii.

Aceasta reprezintă o pierdere în greutate de 2 până la 4,5 kg într-un an! Iată câteva soiuri de ardei umpluți cu capsaicină: boia, piper Espelette, piper Cayenne, piper ochi de pasăre etc. Cotlet de porc Cotletele de porc ce poate mânca pentru a pierde în greutate rapid extrem de bogate în proteine.

Potrivit unui studiu realizat de Universitatea Purdue, când dieta dvs. Prin urmare, nu trebuie neapărat să se mănânce cotlet de porc.

Informațiiimportante